6 Kasım 2012 Salı

Benim İçin Üzülme Reytingleri

Başrollerinde Öykü Çelik, Çağlar Ertuğrul ve Fulya Zenginer'in oynadığı TRT 1 dizisi Benim İçin Üzülme'nin reytingleri Reytingler.biz blogunda yayınlanacaktır. Benim İçin Üzülme dizisinin hem yeni bölüm ve hem de son bölüm reytingi bu sayfada listelenecektir. Aşağıdaki reyting listesinde Benim İçin Üzülme dizisinin Tüm Grup reyting sonuçları verilmiştir. Kaynak olarak SBT veya TNS reyting ölçüm sonuçları kullanılmıştır. Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünün reytingleri burada yayınlanacak.

SıraTarihAMR (%)SHR (%)
5.Benim İçin Üzülme 13 Kasım 2012 Salı Reytingleri6.3814.00
2.Benim İçin Üzülme 6 Kasım 2012 Salı Reytingleri6.8416.00

Benim İçin Üzülme dizisinin tüm reytingleri ve Benim İçin Üzülme hakkındaki diğer detaylı bilgiler için aşağıdaki linki tıklayınız:

Benim İçin Üzülme >>

Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle >>

Benim İçin Üzülme Fragmanı İzle >>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder